Fel skickade sms ( från privata personer )

Sugen???

Till: Mamma
Sms: Tja, är du sugen på min kuk? Isåfall kommer jag om 20 min?! ;)
Svar: Hej, du skickade ett meddelande till mig som inte går att läsa. När kommer du hem?

Förklaring: Hade en såkallad kk som jag träffade lite titt som tätt och skulle skicka ett snabbt mess, men mamma fick mitt mess. Jag anar att mamma läst det och blivit chockad och ljög att hon inte kunnat läsa det. Pinsamt va det iallafall...

/Nicke

------

Kär i dig !

Till: Mig
Sms: Tror jag är kär i dig, vågade inte säga det till dig. hoppas detta inte förstör något för oss som vänner!
Svar: Jag är jättekär i dig med!

Förklaring: Trodde att min bästa killkompis som skickade detta till mig antingen drev eller hade skickat ett felsms, så jag drev tillbaka. Det visade sig att det var rättskickat till mig... Jag fick skämmas och berätta sanningen, att jag bara såg honom som en vän. Vi har ingen kontakt idag.

------

Ha ett förjävla bra liv!

Till: Frida
Sms: Jag har gjort de vi bestämde att jag skulle göra, ja knulla Frida hårt som fan, men hon sög verkligen, bara låg där... Men grejen va att ja sa att hon va det bästa jag haft men hon vet ju inte att jag har flera andra haha ;)
Svar: Du kan ju fråga en av dina andra tjejer vad vi hade en deal om... Ha ett förjävla bra liv! Dra åt helvette! Btw din kuk va inte större än en prinskorv.

Förklaring: Jag skulle skicka det till min kill kompis som jag gjort en deal med men ja va så glad så ja hann inte se vem ja skickade det till.. Slutade med att jag inte har någon kontakt med de tjejerna längre. Men nu har jag en ny underbar tjej :D


Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: åååh tack så jätte mycket!! =D



Du har en så snygg header!! :)

2010-04-25 @ 20:03:19
URL: http://puekker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0