Kim Kardashian poserar naken utan retusch

Kim Kardashian är stolt över sin kurviga kropp. Som hon borde vara !




Realitystjärnan Kim Kardashian är den senaste i raden av kändisar som tar avstånd från retuschering genom att visa upp sig på bild som de verkligen ser ut





"Jag fattar inte varför folk hela tiden pratar om min rumpa", säger hon till Harper's Bazaar.



"Jag har små ben och en liten midja, vilket får den att se större ut", säger hon.
"Jag hade c-kupa vid 11 års ålder", berättar Kim."Jag brukade gå och lägga mig och be, 'Gode Gud, låt inte mina bröst växa sig ännu större.' Jag hatade det som hände", säger hon.



Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! tack för kommentaren i min blogg! Allt bra? :)

2010-04-24 @ 13:22:47
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0