Paris: "Alla raggar på mig"

Därför gillar arvtagerskan att vara singel igen



Som Starlounge rapporterade tidigare i veckan så verkar Doug Reinhardt inte ödsla någon som helst tid på att deppa efter uppbrottet med Paris Hilton, men de verkar inte Paris heller göra.

— Jag är så över honom, jag bryr mig inte längre. Jag minns inte ens den tiden i mitt liv och jag har det bättre utan honom, berättar Paris för Us magazine.

Arvtagerskan insisterar även på att hon förtjänar någon som är mycket bättre än Doug och att uppbrottet var det enda rätta.

— Jag älskar att vara singel igen, det är så himla kul. Massor av killar har raggat på mig och jag har fått tusentals samtal, men jag är inte redo för ett förhållande än, förklarar Hilton.

Paris vill fokusera på sig själv, sin familj och sitt jobb just nu och vill inte gå in i ett förhållande förrän hon känner sig redo. Och när hon kommer känna sig redo vet hon inte, det kan vara om sex månader eller ett år men just nu är hon helt enkelt för upptagen för att kunna vara i ett förhållande.

Paris och Doug dejtade i lite över ett år och deras uppbrott blev officiellt i förra veckan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0