Inte bloggat på ett tag :(

Jag har ju hoppat av skolan och har APU tills jag börjar om i 1an på den linjen som jag vill gå på .
Eftersom jag har flyttat så mycket det här året så fick jag slängas in på en linje som kunde ta i mot mig .

Så nu får jag min chans igen och hoppas på att börja på Scengymnasiet/ stadsteatern till hösten .
Kom in där med 20/20  föraa året så jag behöver inte göra om provet .
Men det har vart problem med syo , lärare och mycket mera så jag har inte tänkt på bloggen .

Men nu ska jag försöka  bättra mig , och det är roligt att ni fortfarande läser och tittar in fast jag inte har vart här på ett tag . Och tack för alla fina mejl :D:D vart skit glad när jag läste era fina ord :D:D <333


Slänger upp en bild på Sandra och Mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0