Kristin Cavallari ska avslöja allt

Skriver bok om hur tv-teamet bakom "The Hills" styrt hennes liv




Kristin Cavallari skriver en bok som avslöjar allt om "The Hills"


Delar av “The Hills”-gänget har börjat tröttna på hur realityshowens producenter lägger sig i deras liv för att skapa dramatik. Nu väljer Kristin Cavallari att slå tillbaka.

— Efter “The Hills” så planerar jag att arbeta med flera olika saker och jag har alltid velat skriva en “tell-all” bok, berättar Kristin för In Touch.

Enligt en källa så har Kristin redan börjat skriva på boken och så snart som hennes kontrakt med showen har gått ut så kommer hon att avslöja allt.

— Hon har velat berätta allt innan men har inte kunnat, säger insidern till In Touch.

 


 

Delar av “The Hills”-gänget har börjat tröttna på hur realityshowens producenter lägger sig i deras liv för att skapa dramatik. Nu väljer Kristin Cavallari att slå tillbaka.



Kristin Cavallari och Audrina Patridge fångades på bild i går i Beverly Hills när de spelade in nya avsnitt till "The Hills" vid restaurangen Terroni



"Efter “The Hills” så planerar jag att arbeta med flera olika saker och jag har alltid velat skriva en “tell-all” bok", berättar Kristin för In Touch.
Enligt en källa så har Kristin redan börjat skriva på boken och så snart som hennes kontrakt med showen har gått ut så kommer hon att avslöja allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0