Lady GaGa avslöjad med bikinibrunett

Lady GaGa i en intim stund med en mystisk brunett




Ständigt aktuella Lady GaGa har packat resväskan igen och rest till den just nu så kändistäta franska rivieran. Ombord på en lyxyacht utanför Saint Tropez fortsätter hon att skapa rubriker.

 

Bilderna här intill togs i går och visar "Paparazzi"-sångerskan under en öm stund med en solbränd brunett.

GaGa och bikinibruden såg ut att vara medvetna om att de blev fotograferade, men brydde sig inte om det utan tog ett rejält kärleksgrepp om varandra i det gassande solskenet.

Vad Lady GaGas pojkvän Matthew "DaDa" Williams, som följde med GaGa till Stockholm för ett par veckor sedan, tycker om saken återstår att se.

Hitmakerskan har aldrig hymlat med det faktum att hon tänder både män och kvinnor. I en intervju med Barbara Walters i december förra året sa hon dock att hon aldrig haft några djupare känslor för någon som är av samma kön:

— Jag gillar kvinnor. Men jag har bara varit kär i män – jag har aldrig varit kär i en kvinna. Det var vad ”Poker face” handlade om… varför fantiserade jag om kvinnor när jag var med min pojkvän?



GaGa hade nyligen med sig pojkvännen Matthew "DaDa" Williams till Stockholm, men det här är som synes inte DaDa...


Kommentarer
Postat av: Jollan!

Hejsan :)

Gud va fula skor Lady Gaga har !! :O :P

<3

2010-05-24 @ 23:18:35
URL: http://jolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0