Robert Pattinson tänker innan han talar

"Twilight"-hunken gillar inte att vara spontan



Rob Pattinson tycker inte om att vara spontan och vill helst få tid att tänka igenom saker och ting innan han genomför dem


Skådespelarhunken Robert Pattinson är inte speciellt spontan av sig. När han medverkade i Ellen DeGeneres talkshow häromdagen förklarade han varför.

 

— Jag föredrar att göra saker som man har tid att tänka igenom innan. Jag har alltid haft problem med att jag tänker för mycket innan jag öppnar munnen, förklarade Robert, varpå Ellen undrade om spontanitet är hans akilleshäl.

— Ja, spontanitet eller att bara tänka. Jag har problem med att tänka, blev stjärnans svar.

I programmet fick man även se Robert i en lite kortare frisyr. Han har nämligen varit tvungen att klippa sig i och med hans roll i nya filmen ”Water for elephants” tillsammans med Reese Witherspoon, som de börjar spela in senare i veckan.

För övrigt fyllde Pattinson år den 13 maj och stjärnan valde såklart att fira sin 24-årsdag med motspelerskan och den påstådda flickvännen, Kristen Stewart på ett lyxhotell i Kalifornien

Paret ska enligt uppgift ha checkat in på hotellet Ritz-Carlton i Laguna Beach där de njöt av den vackra utsikten, god mat och strandpromenader i månskenet, skriver Hollywood Life.




Pattinson fyllde år den 13 maj och stjärnan valde såklart att fira sin 24-årsdag med motspelerskan och den påstådda flickvännen, Kristen Stewart på ett lyxhotell i Kalifornien.



Paret ska enligt uppgift ha checkat in på hotellet Ritz-Carlton i Laguna Beach där de njuter av den vackra utsikten, god mat och strandpromenader i månskenet,


Kommentarer
Postat av: Nikolina

gulliga :D

2010-05-21 @ 23:25:17
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: nathalie

fick knappt sjunga en mening, men för mig så var det en vinst att åka upp:D ska söka nästa år igen:) Kram

2010-05-22 @ 09:42:40
URL: http://nathalietornberg.blogg.se/
Postat av: Nikolina

ååh kattungar, va mysigt :D

2010-05-24 @ 16:13:17
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0